Fredagen den 11 decmeber

Förlåt att jag inte uppdaterat förrän nu, men jag har helt enkelt inte varit hemma och har inga pengar på min mobil så jag kan mobilblogga, men så blir det ibland. Slutade 10.30 idag, då gick jag direkt hem till Mormor och Morfar, pratade och åt lite. Sen knallade jag vidare till Farmor och Farfar (har snart besökt hela släkten) där mamma, pappa och Zinga var. Så efter en stund av prat gick jag och mamma ner till stan och gjorde lite ärende och nu är vi hemma igen.

Har fixat lite med akvariumet eftersom jag köpte en ny växt i stan, så nu är där fräscht igen.

Kvällen ser ut så att jag ska umgås med en kompis om någon timme och sen vid 20 är det såklart idolfinalen. Vi har redan förberett med en massa godis och annat gott:)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback