DUAC

Minns ni i mitten av december att jag var hos läkaren för att visa upp mina finnar? Jag fick ju utskrivit en kräm som jag först var lite skeptisk mot med tanke på att jag har verkligen testat ALLT. Men herregud för denna lilla tub, det är ett under! Jag har inte har en ända finne, okej, en liten på hakan, men det är allt och det är så himla skönt och slippa känna en massa ömma delar i ansiktet när man vaknar om morgnarna.

Nu är det alla mina röda ärr som ska bort, sen är jag fin i ansiktet igen som jag var när jag var.... 12 år!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste man få recept av läkare för att köpa den kan man inte bara köpa den utan recept eller ?

2009-12-30 @ 14:35:18

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback