Dagen

Äntligen är man hemma! Jag har varit borta sen kl 10 så det känns skönt att vara hemma nu. Var som sagt och fixade naglarna i fm och Belinda följde med som smakråd. Sen körde vi direkt därifrån till IKEA och Svågertorp där jag hittade lite saker. Istället för att berätta mer, kan jag visa bilder:


Resultatet av naglarna


Belinda och Pappa efter maten på IKEA


Matvraket själv;)


Knäppa Belinda


Det var lite paniktrångt i baksätet i bilen hem. Men har man en liten bil så har man..


Och så bra är Belinda på att fota

Nu ska jag fota vad jag har handlat idag! Kika in snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina naglar, vad händer på nyår? :D

2009-12-29 @ 18:40:10
Postat av: Julia

snygga naglar! var det dyrt att göra de? :)

2009-12-29 @ 20:46:47

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback