091215

Hej!

Jag har nyss läst på en massa bloggar att det kommit snö i nästan hela Sverige. Jag vill också ha snö! Men det får man aldrig i denna skitstaden, det blir bara slask eller regn, så trött på det. Nej, en vit jul vill jag ha.

Slutade i alla fall tidigt idag, igen, så det var skönt. Hade bara psykologi i typ 20 minuter och sen hade vi ett "möte" där det bara blev fika. Så en slapp dag med andra ord. Gick lite i stan med en klasskompis och sen gick jag hem till mormor och morfar i någon timme.

Ikväll är det träning på schemat, så det är väl det som händer i mitt liv idag.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Skulle vara gulligt om du ville hjälpa mig med skoluppgift! (; http://sandratjulins.blogg.se/2009/december/skolarbete.html#comment

2009-12-15 @ 16:39:08

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback