091213

Jag lever! Det fanns ingen tid till att uppdatera mer än vad jag gjorde igår så därav min frånvaro. Jag bestämde mig för att jag skulle ut igår så det var bara att göra sig i ordning och kvällen var väl helt okej. Det var verkligen jättemycket folk och ibland klarar jag inte sånt, menmen, efter lite vila så fixade det sig.

Har nyss stigit upp och ska snart ner och äta frukost/lunch sen ska jag iväg till gymmet. Jag har varit extremt dålig på att träna denna veckan så idag är det dags. Som tur är har vi ingenting kvar i skolan så nästa vecka får det bli extra hårdträning.

Nej nu väntar mina varma mackor på mig som jag varit sugen på i 2 dagar nu.

Godmorgon förresten..

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback