091209

Hej!

Hade en väldigt, väldigt kort dag i skolan idag. Hade först danska imorse sen ett stort hål till kl 12, då vi redovisade på svenskan och sen slutade vi. Så nu är jag alltså hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra till kl 17 då jag ska till frisören och färga bort min hemska utväxt. Lite jobbigt att springa där fram och tillbaka hela tiden, men jag får stå ut till efter jul någon gång då jag ska bli blond igen.



Nu tänkte jag göra klart en läxa jag har kvar att göra, orkar egentligen inte göra den för jag förstår inte så mycket av den, men det måste ju göras så det är bara att bita ihop.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du passar mycket bättre i brunt än blond (: (A) matchar dina ögonbryn, ögon och hud mycket bättre... tycker jag iallafall :)

2009-12-09 @ 16:25:10
Postat av: Anonym

håller helt klart med den förra kommentaren...du passar jättebra i brunt hår, lilla gumman. =)

2009-12-10 @ 15:43:37

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback