Spraytanningen

Det tog ganska lång tid på gymet för Belinda att bli spraytannad, och jag gillade inte alls resultatet men det är inte jag som ska ha det. Jag var nära på att boka tid till imorgon, men är glad att jag inte gjorde det. Då är det hellre en albino än brun i 5 dagar och lägga ut 350 kr.

Just nu har jag Panda ute i renoveringsrummet och hon springer som aldrig förr. 6 årig gammal tant som springer runt runt runt. Så mycket sprang hon inte ens när Nelly levde, men det kanske är positivt:)

Nu ska jag strax göra mig i ordning, byta om och fixa ögonen, sen ska jag ner till stan och äta massa gott med Pernilla:) Kameran följer såklart med.


Kommentarer
Postat av: belinda

tyyyst nu :D !!!!;)

2009-08-06 @ 18:36:10
URL: http://trelleborgsflickan.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback