Rensat rensat och rensat

Nu ikväll har den mesta tiden gått åt till att göra väldigt nödvändiga saker. Pappa har målat klart rummet, ska bara måla alla listor och sånt imorgon. Sen har jag och mamma rensat lite i garderoben, sopsäck efter sopsäck kastade vi. Jag vet inte hur mycket saker och skit vi har kastat på bara några veckor. Men gud så skönt det är att kasta, man samlar på sig så himla mycket. Och det blir ju mycket finare till slut:)

Efter det tittade vi lite på tv, och nu sitter jag här. Mina ögonlock börjar redan bli tunga, men jag ska nog krypa ner i sängen och titta på en beckfilm, det var ett tag sen.

Åh vad jag längtar tills imorgon då vi ska bli av med allt skit som ligger i vår trädgård nu och köpa alla saker till mitt rum:) Det kommer stå så fint så fint till jag börjar skolan.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback