Nyduschad

Usch vad dålig jag har varit på att vara aktiv här dom senaste dagarna känner jag. Men jag har försökt mobilblogga så ofta jag haft tid och suttit vid datorn. Det är ju faktiskt inte helt tomt på uppdateringar här:)

Har precis kommit ut från duschen, har varit riktigt svettigt idag så det var skönt att duscha. Jag kan verkligen inte sluta titta på mitt nya fina rum, jag är nästan expert på att inreda haha. Nu tänkte jag kasta mig i min nya soffa, okej inte kasta för då kanske den går sönder, men i alla fall lägga mig och titta på Wallander:)

 

Imorgon ska jag, mamma, mormor och morfar in till IKEA igen, jag ska ha ett till soffbord som sagt. Vi ska in där vid 11 tiden så det blir lunch där också, mums:)



Vi hörs imorgon, ska försöka skärpa mig. Kram♥

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback