Min nya LG:)

Ja som ni ser i inlägget nedan har jag fått ny mobil, det blev en väldigt tidig födelsedagspresent då jag fyller år i Oktober, men jag var i behov av ny och jag har inte tålamod att gå med en gammal medans den andra skulle varit på lagning. Så vi åkte iväg innan och kollade på den, köpte även ett skydd för touchen som jag förstörde, hur smart får man vara. Alltså inte touchen utan själva skyddet, 79 kr ADJÖÖÖ!

Hur som helst har jag suttit med mobilen nu i över 1 timme och ändrat saker och försökt lära mig. Med lite rabatter och saker som pappa hade kostade den bara 1800 vilket jag tycker är billigt.

Jag är i alla fall supernöjd:) Det är inte alls svårt att smsa med touch som vissa tror.





Visst är den läcker?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många megapixlar har den? :)

2009-08-14 @ 00:41:55

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback