Lotta på Liseberg

Har precis suttit där nere och tittat på "Lotta på Liseberg" med mamma och pappa. Dock var det bara en upprepning för oss, då vi såg Diggiloo gänget förra veckan, men det var lika bra nu:) När musiken var slut och det tråkiga bingot började tog jag mitt rosa paraply och min bebis till hund och gick ut. Det spöregnade ute, men har man hund så har man. Lite mysigt är det faktiskt när det regnar. Det behöver faktiskt inte alltid vara sol, det kan regna också. Jag längtar till hösten då jag kan tända en massa ljus (kan i och för sig det med nu, men inte samma sak) i mitt blivande dubbelrum och bara krypa ner i sängen.

Egentligen ska jag inte skriva att jag längtar till hösten, för jag klagar alltid sen att det är kallt. Men innan hösten kommer kan man väl? Eller?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback