Kvällen

Vid 19 var jag trött på att gå här hemma och rensa bland saker. Har jag väl börjat kan jag inte sluta, allt måste bort då. Så jag cyklade iväg till Konsum och handlade lite och pratade med mamma. Efter en stund fick jag ett sms av Belinda och frågade om Zinga och Hannes (hennes hund) kunde leka. Sagt och gjort åkte jag hem, och där väntade hon. Zinga och Hannes blev så glada att se varandra igen. Dom sprang runt i trädgården och sen gick vi en runda med dom.


(Gammal bild)

Jag är så glad att jag skaffade just Zinga, hon är så otroligt lätt att ha med att göra. Gör inga hyss (väldigt väldigt sällan) och är jätteduktig. Hon blev rumsren vid 4,5 månads ålder, det är verkligen bra.

Att hon har fått en kompis i ungefär samma ålder, är också bra!

Kommentarer
Postat av: belinda

ojsan det va inte meningen att skicka en tom hahaha :D ,,, dom är så otroligt söta så hiiimla roligt !

2009-08-02 @ 21:50:49
URL: http://trelleborgsflickan.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback