Kort dag

Det kändes ganska onödigt att åka till skolan idag, jag började klockan tio och slutade 10.40. Det ända vi gjorde idag var att lyssna på läraren och fick papper för hotellkursen. Men det kändes bra att jag bytade till hotell, jag hade inte haft ork till att vara i köket (hej ångest) så jag är glad att jag gjorde det.

Direkt när jag hade slutat körde jag ner till stan och köpte en pärm och ett register som jag kan ha alla papper i, det börjar ju komma en del papper nu så det är bra att hålla ordning.

Nu ska jag ta något lätt att äta och gå ut med Zinga, vi hörs sen igen:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Valde du inte HR för att du tyckte om att laga mat?

2009-08-20 @ 12:04:59

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback