Klara för idag

Nu har vi jobbat klart för idag, alla är helt slut så vi får ta det mer i veckan. Vad har vi gjort idag då? Vi gjorde klart byrån, satte upp mammas och pappas säng, röjde undan, tömde i deras gamla sovrum, gjorde ett hål mellan deras gamla sovrum och mitt rum (dubbelrum) och röjt igen. Det är det vi hunnit med. I veckan ska vi börja göra vid mitt blivande extra rum och så ska vi in till IKEA så fort vi är klara där, när det blir återstår att se. Jag ska i alla fall ha en blodröd fondvägg och resten grå/vita, då jag nämligen ska ha lite afrikanskt tema:)

Just nu sitter jag i mammas och pappas nya sovrum och har Panda ute. Mitt rum ser nämligen ut som ett krig. En stor tv-bänk mitt i rummet och saker överallt. PANIK typ! Men det kommer bli fint så.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback