Jag får ha naglar igen

Ni som hängt med i bloggen vet ju att jag nyss gick över till hotell i stället för att fortsätta i kök och resturangdelen (jag går hr) och idag frågade jag och dom andra tjejerna i klassen om vi fick ha påbyggda naglar på hotell, och gissa vad? Jaaaaaa!:) Haha vilken lycka för en sån sak, men det gillar faktiskt att ha påbyggda naglar, tyvärr finns det inte så många i Trelleborg som bygger bra på mig då mina naglar lätt stöter borta materialet.

Hon jag byggde på sist var så otroligt otrevlig och slarvig. Hon var bra första gången men inte andra. Nu (om någon vecka) ska jag bege mig ut på jakt nagelsalonger och boka en tid.

Det var trots allt en befrielse att byta till hotell;)


Kommentarer
Postat av: Jannica

Vet inte vem du byggde hos sist, men där är en ny tjej nere på Greens som heter Ifeta. Jag har gått hos henne en gång och det satt kanonbra på mig iaf.

2009-08-24 @ 21:18:20

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback