Hösten är på väg

Gud vilket höstväder vi har idag. Innan när jag var ute såg jag en massa brun/gula löv på marken, då är absolut hösten på väg. Nu när jag ligger här i soffan hör jag hur det blåser ute och regnet slår mot fönstret. Faktiskt ganska mysigt, men inte lika mysigt när man ska gå ut med hundarna:P

Jag tycker jag har fått mitt rum (ja det är mycket snack om mitt rum) ganska höstmysigt, varma färger, mycket ljus och mysigt. Nu ska det bara bli lite kallare så man kan tända ljusen, för just nu är här ganska varmt. Jag vill bara att det ska bli höst nu, det mellan sommaren och hösten är inget att ha. Ena dagen jättevarmt andra storm och kallt. Då kan det lika bra blåsa varje dag, som det gör här i Skåne och vara kallt. Hellre det.



Längtar du efter hösten? Mörkare och kallare tider?

På ett sätt gör jag det...nu i alla fall.

Nu ska jag göra en chailatte:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback