Hemma igen

Efter vi hade ätit upp gick vi till busstationen och upptäckte att bussen slutat gå för 20 minuter sen. Vad är det för stad vi bor i?! Bussen slutar aldrig gå 21.10 en lördag kväll i någon annan stad. Helt sjukt.

I alla fall så släppte pappa av oss i stan efter han hade hämtat oss på marknaden, vi (jag) blev så sugen på fika så det blev som ni ser två inlägg nedan fika. Efter lite prat blev vi sugna på ännu mer, även Belinda och gick över till restaurangen rakt över och beställde in texasvingar och fanta. Lite dyrt allt i hopa, men va fan, man lever bara en gång och vi blev mätta som jag vet inte vad. Men det förbrännde vi sen genom att gå hem pga bussen.

Så nu har jag precis kommit hem och nu ska jag bara ta det lugnt. Ont i magen har jag med så jag ska byta om till pyjamas och ta det lugnt.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback