Förbannade åskvärme

Mormor och Morfar åkte hem för en stund sen. Under tiden dom höll på i trädgården var jag ute med hundarna, tvättade två maskiner tvätt och tog bort skyddpapper i renoveringsrummet.

Nu sitter jag här och är allmänt trött och har lite småont i huvudet. Det är den förbannade åskvärmen som gör att man blir så slö. Samtidigt som jag håller på att slappna av tittar jag på 2-sits soffor på blocket. Jag nämnde det lite smått igår tror jag det var, att jag ska få ett dubbelrum. Ja det är sant. Mamma och pappa har sovrum vägg i vägg med mig, och det rummet ska jag få. Vi ska göra ett litet valv så jag kan gå mellan rummen. Och i det nya rummet hade jag tänkt att ha lite afrikanskt tema och även tv-rum. Som en liten lägenhet:) Jättekul ska det bli, och jag gillar att renovera och få nytt.

Klicka för att se nästa bild

Visst var denna fin?


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback