Eviga sommarkänslor

Nu när sommarlovet och sommaren lider mot sitt slut kan man tänka tillbaka hur mycket kul man gjort. Det har såklart varit tråkigheter också, i alla fall för mig, men jag ska vara tacksam ändå.

Jag sitter i alla fall och tittar på denna videon med Tomas Ledin:



Det är från Sommarrocken i Svedala och herregud vilken känsla det var att stå längst fram. Jag hade ont i halsen men gud jag jag sjöng och njöt. Det är såna minnen som aldrig försvinner. Som Tomas Ledin skrev på sin blogg " jag fick en klump i halsen när publikens allsång tog över sommaren är kort". Jag kan bara hålla med, det var mäktigt även i publiken, och hur är det då för honom som skrivit den och ser över hela havet av människor?

Nu går vi mot mörkare tider, men för att inte låta allt för negativ så får man som sagt tänka tillbaka på såna här fina saker. Skolan/jobbet är faktiskt en del av livet, något man måste göra.


HÅLL UT!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback