"Ett öga rött"

Jag började kolla på filmen "ett öga rött" när jag hade varit och handlat på Konsum. Tittade dock bara en halvtimme för sen kom så mycket i mellan, hundarna och sen körde jag och pappa och mötte mamma.



Nu sitter jag här och lyssnar på musik (som vanligt) men ska strax stänga av datorn, för jag ska upp tidigt imorgon. Vi ska nämligen till IKEA kl 10, så jag måste gå upp 08.15 (snnaaaaark), men jag ser fram emot morgondagen och IKEA är ju så kul så det blir säkert bra :) Jag kommer nog piggna till.

På kvällen, kl 16 är vi bjudna på middag hos min mormors syster Alva, så då ska hela familjen upp där och Zinga. Men mer om det imorgon.

Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Tyckte du om den filmen? jag tyckte att den va riktigt dålig när ja såg den .. blev ganska besviken..

2009-08-10 @ 14:36:07

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback