En ny tatuering?

Jag har drabbats av "gör du en är du fast" och det handlar såklart om tatueringar. Jag har en på min handled sen snart 3 månader tillbaka och är redan sugen på en ny. Jag har velat ha en på ryggen sen jag sett att många har det, men hur ofta visar man sin rygg? På ett sätt är det ganska onödigt. Jag har långt hår och har aldrig linne på mig så ryggen syns och på somrarna går jag i bikini men då täcker håret det.

Hur som helst vill jag ha denna texten:


 
Den har jag kommit på själv och skulle vilja ha den på något annat språk någonstans på kroppen. Men var?! Var tycker du?


Min första tatuering

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du ska ha det på engelska eftersom du har den på handleden på engelska :D

2009-08-28 @ 18:53:13
Postat av: ELLINORAK

åååååh du gör du mig ännu mer sugen på att tatuera mig :P vet inte om du minns när jag skrev om mina "tatueringsdrömmar" med olika förslag, haha. Då var din tatto helt ny :D



svårt det där.. nacken är ju alltid snygg, men texten är kanske lite för lång? :p

2009-08-28 @ 21:45:01
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: julia

handleden är ju upptagen redan (tycker det nästan är finast med tatuerringar på sådanna diskreta ställen :)). sen är ju den texten lite lång så det kan ju inte sitta vart somhälst.

personligen skulle jag nog inte valt att ha texten på svenska, känns "vackrare" om det är på ett annat språk. ;p



hoppas du kommer på vart du vill ha den och så! ;D

2009-08-28 @ 23:17:03
URL: http://juliaw.blogg.se/
Postat av: mirre

åh din första tatering är så sjukt fin!! själv ska jag tatuera mej snart, antagligen i nacken. tycker det är det finaste stället, du har rätt i att man inte visar det så ofta men det är det som är så bra. man kan välja när man vill och inte vill att tatueringen ska synnas! tycker texten var jätte fin :)

2009-08-29 @ 09:50:09
Postat av: kim

åååh nu blev jag sjukt sugen på att tatuera mig! :(

Har tänkt precis som dig, fast "hope" i slutet.

"Never give up hope"

Hur fick du dina föräldrar att gå med på att tatuera dig, i och med att du inte är 18 ?:) Ska pröva nåt knep på mamma

2010-03-08 @ 15:28:54
URL: http://kimmik.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback