Blogg-msn?

Jag har länge tänkt på att skapa en bloggmsn som jag endast har till er läsare. Prata lite mer person med person och inte bara till alla som läser min blogg. Det skulle vara kul att veta lite mer av er och vem ni är osv. Men finns det intresse hos er? Finns det inte är det inte lönt.

Ni har pratat om att ta en bloggfika, men detta får vara det första steget i första hand:)

Så.. vem räcker upp handen för att jag ska skapa en blogg-msn? Nu menar jag bara seriösa människor. Dom som inte är seriösa tar jag bort igen.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Räcka upp en hand:D

2009-08-29 @ 19:27:34
Postat av: Alexandra

ååh det skulle vara kul :D

2009-08-29 @ 23:35:37

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback