090827

Hej på er!

Idag slutade jag skolan 13.50, då cyklade jag direkt hem till Mormor och Morfar där Zinga och mamma var. Tog med Zinga och gick till bussen. Det var första gången jag åkte buss med henne, mamma har åkt 2 gånger med henne innan. Det gick bra, men hon var såklart lite rädd, men hon darrade inte, bara spände sig lite. Så nu har vi nyss kommit hem och vi är lika trötta och varma båda två.

Idag ska jag mest ta det lugnt, ska nog göra en danskläxa vi fick idag igen?! Den människan är inte frisk. Hon vill att vi ska skriva ett brev om oss själva på danska efter andra lektionen. Haha vilken konstig människa. Och så ska jag såklart på bio ikväll, BEEEECK:)♥

Nu ska jag ta något att äta.


Körde på hästsvans idag.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback