090817

Godmorgon!

Måndag igen, och ny vecka vilket innebär nya tag, extra mycket denna veckan också då skolan börjar. Suck... det är så tråkigt att skriva. Men jag har i alla fall lite "tur" att jag börjar på onsdag, vissa skolor i Malmö börjar nämligen idag. Men det är bara att bita ihopa på onsdag och gå tillbaka till vardagen, det är ett måste det med.

När börjar du skolan/arbetet?

Idag blev jag väckt *gäsp* halv 8 av Zinga som kastades sig brevid mig och sen kunde jag inte somna om. Har varit ute med hundarna och väckt mamma.

Idag ska vi som sagt in till IKEA halv 11, så jag får börja göra mig i ordning snart. Jag ska handla lite småsaker(kanske) och ett soffbord.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback