090816

Godmorgon!

Jag har blivit väldigt duktig på att gå upp tidigt, innan jag hade Zinga kunde jag sova till 11.30 var helg, det kändes lite onödigt faktiskt för när man vaknar tidigt kan man göra så mycket mer.

Idag ska jag, Belinda och Pappa in till Malmö en snabbis. Jag ska lämna tillbaka jeansen på bikbok och Belinda skulle köpa något annat. Ska in där så fort vi är klara, runt 11-1 någongång där. Och när vi kommer hem ska jag börja sätta ihop möblerna direkt:)

Ska försöka mobilblogga under dagen, men annars hörs vi senare, kanske innan vi åker. Nu: Frukost!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Ellinor. Jag har varit bortrest och missat lite av din uppdatering. Ska du få ett nytt rum och inte ha ditt gamla kvar? Eller ska du ha båda rummen? Kramar :)

2009-08-16 @ 11:42:55

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback