090807

Godmorgon!

Jag var måttligt irriterad när jag blev väckt av Zinga 08.30, då jag inte fått så mycket sömn inatt. Jag var nämligen uppe kl 04.00 och plockade bajs som Zinga hade bajsat på min matta. JÄTTEKUL och det stank i hela rummet. Fast det är inte konstigt att hon blir konstig i magen när hon äter precis ALLT som finns ute, bajs, fågelbajs, bär, papper, ja listan kan bli lång. I övrigt är hon rumsren, men hon ville väl inte väcka mig eller något.

Okej, nu ska jag sluta klaga, jag är faktiskt uppe i normal tid så:) Idag har jag inget planerat, vilket känns skönt så jag ska bara ta det lugnt. Titta lite på filmer och så som ska lämnas idag.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback