Tråkig lista innan duschen

Lovar du att vara ärlig?  Absolut!

Du heter:
Hanna Ellinor Dahl

Smeknamn: Elli, Nor.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Vet inte, finns många

Beroende av: Smink, skor, godis och kläder

Vad behöver du mest just nu: Min färska ananas som står där nere och väntar

Vad tror folk om dig? Vissa hatar mig, andra gillar mig. Så är livet!

Stämmer det? Japp

Vad får du oftast komplimanger för? Håret

Vad säger du för att imponera på någon? Oj, ingen aning

Hur imponerar man på dig? Testa så får du se;)

Brukar du skratta för dig själv?  Ja ibland händer det

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej:P

Var bor du? Trelleborg

Trivs du där: Nja, det funkar. Men vill bo i en större stad.

Äger du några converse: Ja ett par vita och ett par röda.

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Vad har du för mobil: Sony ericsson w760i

Nästa mål i ditt liv: Ge järnet fram till sommarlovet och sen bara njuta!

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Ellinor

Vem ringde du senast? Min morbror

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Han svarade inte

Antal timmar sömn inatt: 7,5 h

Sov du ensam: Nej med Zinga

Brukar du komma i tid: Alltid

När mår du bra: När livet flyter på.

När blev du fotad senast: Torsdags

Hur känner du dig nu: Ganska trött

Vanligaste färg på dina kläder: Neutrala, mjuka färger.

Vad tycker du om fötter: Äckligt!

Vad saknar du: Vet faktiskt inte

Favorit dryck på morgonen: Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 22-22.30


Är du blyg?
Ibland, ibland inte.

Sysslar du med någon idrott: Japp, tennis.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja ibland

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Leva livet som alla killar verkar göra.

Är du nöjd med ditt liv: Ibland

Vad är det värsta du vet? Falska människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte alls mycket

Vad längtar du till? Sommarlovet

Har du bra vänner och äkta vänskap? Få men nära vänner, ganska iaf.

Vad är det finaste du fått? Kommer inte på något just nu.

Om fem månader: Går jag i skolan och livet flyter på.

Om ett år?: Då slutar jag snart 2:an och har bara 1 år kvar i skolan. Mycker mer tror jag inte händer.

Du samlar på: Ingenting. Skor kanske?

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer ingen då. Trivs bäst själv då.

Har du strumpor på dig nu: Japp

Är det okej att gråta: Klart det är!

När grät du senast: Minns inte

Bär du glasögon eller linser: Nepp

Har du piercing: 4 i öronen och 1 i naveln

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja, 1 eller 2.

Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag.

Är du flygrädd: Ja, fast jag aldrig gjort det.

Hur vig är du: HAHA inte jättevig.

Vilken är din favoritglass: Nästan alla är goda

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas på det


Bor dina föräldrar tillsammans:
Yes

Vilken ögonfärg har du: Blå/grön/gråa

Röker du: Nej fy f*n.

Hur ofta tränar/motionerar du: 2 gånger i veckan

Vad är det viktigaste i livet?: Leva livet och ta det som det kommer!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken fin bloggdesign du har :)

2009-04-20 @ 20:54:02
URL: http://chanceux.blogg.se/
Postat av: sandra

mysig blogg :)

2009-04-20 @ 20:57:27
Postat av: Linda

Hörde att du nekar rykterna med droger... Många av mina vänner har sagt att de har hört rykten om att folk har sett dig på vissa "konstiga" fester och så vidare... Vissa har sett dig röka.. :S

2009-04-20 @ 21:33:05

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback