Tatuering?

Jag har ett stort fett problem för tillfället. Jag ska ju tatuera mig den 13 juni och då måste jag veta hur jag ska tatuera mig. Jag var först inne på att skriva mitt namn i skrivstil med ett hjärta under på handleden, men jag vet inte. Har även varit inne på sidor på internet och översatt till annat språk, olika ord/meningar men det kommer inte få plats på handleden, såvida jag inte tatuerar in 4 kinatecken som betyder en viss sak (vill inte berätta det:)). Men frågan är då om jag måste boka om tiden, för att jag endast bokade en tid för text+♥

Snälla hjälp mig. Hur ska jag ha det på min handled? Ska jag ha det som jag sa från början, nämligen att ha mitt namn+♥ eller något annat?

Jag vill ju ha något annat efter denna tatueringen, då kanske man kan spara det med kina tecken och sätta någon annan stans på kroppen, typ ryggen eller magen.

HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!


Såklart ska det stå Ellinor istället för lukas, och med hjärtat ungefär där.


Eller ha kinatecken längst handleden.

Kommentarer
Postat av: louise

jag tycker att du ska ha tecken som betyder något viktigt för dig, någonstans på kroppen. Frågan är fall du ska ha det på handleden eller ryggen...

2009-04-27 @ 18:44:03
URL: http://nannalouiise.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker tecknena skulle vara snyggare då de tar mer plats. beror på hur diskret du vill va ^^

2009-04-28 @ 16:15:44
Postat av: Anonym

va kostar det?

2009-04-29 @ 19:04:20

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback