Lugn dag

Har bara tagit det lugnt idag. Har suttit vid datorn och spelat lite. Blev aldrig att jag kollade på någon film. Hjälpte mamma med maten ist. Strax tänkte jag hoppa in i duschen, för just nu känner jag mig verkligen inte fräsch. Smutsigt hår och äcklig pyjamas:P Ja, jag går fortfarande i pyjamas, men den åker i tvätten idag.

Ikväll ska jag inte heller göra något. Finns inget kul på tv så det blir väl datorn igen, eller någon film. Ska ju upp till skolan imorgon, så jag får lägga mig någorlunda tidigt. Jätteskönt att jag bara går i skolan 2 dagar denna veckan:)

Ni får stå ut med en tråkig blogg för tillfället, men jag sagt det förut. Men jag lovar att bli bättre imorgon, när jag kan fota dagens jag osv:)


Kommentarer
Postat av: eli

Hej, är allt bra med dig ? :)

2009-04-28 @ 18:31:40
URL: http://elinanimmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostar din tatuering?

2009-04-28 @ 21:20:31

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback