Hemma på lunch

Nu är jag hemma igen, har ju haft idrott nu på morgonen. Ganska tråkigt, men jag får göra mitt bästa. Börjar igen 11,55 men det är fan synd att man inte är ledig idag, det är ju såååå skönt ute. Gick ut med bara kofta innan, jättehärligt.

Jag tänkte bara säga en till sak angående detta inlägget, varför jag skrev det är inte för att fortsätta bråka med dom i min klass. Jag skrev inte det till dom för att dom ska läsa det, nu när vi har försökt göra det bra i klassen. Utan för att ni ska veta att jag varit utsatt för det 4 gånger i mitt liv, och att alla som läser min blogg ska veta det. Det var få som visste om allt innan, men nu vet ni det.

Det var bara det jag ville ha sagt!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback