Hemfärd idag

Hej alla!

Vi somnade runt kl 2 inatt, vi hann bara se 4 filmer och 2 av dom var beckfilmer men kul hade vi:) Vaknade vid 10 imorse, drygt en timme senare cyklade vi ner till stan där jag hittade 2 snygga skor från H&M och nagellack, men bilderna får ni ikväll:)

Nu sitter jag här på Louise rum och får håret våfflat eller vad man ska kalla det med en trippeltång. Jättesnyggt blir det, men det får nog också se ikväll:)

Vid 16 tiden idag ska jag ta tåget hem, sjukt att tiden ska gå så snabbt men vi kommer nog ses snart igen:)

Vi hörs ikväll när jag kommer hem:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Va kul ni verka ha haft :) Trevligt med bilder sen :)



2009-04-11 @ 17:33:36

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback