Godnatt

Jag har haft världens sämsta bloggdag idag. Men ni förstår nog varför. Det konstiga är, att man märker direkt på statistiken när man inte uppdaterat så mycket. Knäppt egentligen att det påverkar. Men skitsamma.

Nu ikväll har jag mest tagit det lugnt, huvudvärken släppte lite innan 20 så efter det tog jag en varm dusch. Nyss läste jag igenom hotellet en gång, och innan dess förhörde pappa mig. Jag tror jag kan nästan allt bra nu, men ska för säkerthets skull läsa igenom det imorgon när jag är hemma på lunch. Har ju idrott på morgonen, och sen hotellprovet och sist matte. Förresten, så fick jag G på mitt matteprov som vi gjorde i fredags. Har varit godkänd på alla prov vi haft, så nu återstår bara det nationella.

Nu ska jag iaf gå och lägga mig. Börjar 9.15 imorgon men vi hörs som vanligt vid 11 tiden. Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: T

glöm inte vblogg!!!! :D

2009-04-24 @ 15:01:51

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback