Fruktsallad

Efter jag hade duschat och satt på mig pyjamas gjorde jag en liten fruktsallad på ananas, plommon, mango och kiwi. Det var riktigt mättnade och tur var väl det så man slipper småäta hela tiden.



Just nu sitter jag här i mitt mörka rum och kollar på tv4, vet inte riktigt vad det är jag tittar på men bryr mig inte så mycket heller. Ska strax gå ut med Zinga och borta ut håret. Ska ju som tur är inte gå och lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska vara hemma imorgon, så jag kan kolla på film sen:)

Vi hörs sen igen, tror jag. Annars imorgon:) Ciao!

Kommentarer
Postat av: louise

åh, du är bäst <3

Jag vill bara vara hos dig nu, äta fruktsallad med dig och kolla på beck, och gå på stan och äta godis och kinamat!

PUSS

2009-04-26 @ 22:28:00
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback