Försökt sova lite...

Jag suger verkligen att vara en bra bloggerska för tillfället. Men ibland kommer man in i såna perioder där bloggen inte längre är så rolig eftersom man inte har något att prata om, och det har jag nu.

Har precis legat i min säng och försökt sova lite. Gick och la mig lite innan 5 och sen vaknade jag av ett sms precis när jag hade somnat av någon reklam skit, sen kom pappa hem så då vaknade jag igen och sen fick jag ett till sms. Så jag gick upp igen. Lite vila fick jag iaf. Får hoppas jag mår bättre under kvällen, att vara förkyld, ont i halsen OCH ha ont i magen är verkligen inte kul. På en fredag och allt!

Just nu sitter jag här och försöker få videobloggen att funka, har försökt 3 gånger innan men får bara felmeddelande, så vi håller tummarna.

Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten. Det blev grillat idag:) mumma!


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback