Dagen

Har varit ute nästan hela dagen. Har varit så fint väder, så då får man passa på. En stund efter jag skrev inlägget nedan gick jag ner och hjälpte pappa med maten, blev grillad kyckling med bakpotatis och sallad. Jättegott. Sen ringde jag mormor och morfar och bjöd hit dom, så dom kom lite över 4 och sen kom min kusin vid 5. Vi har suttit på terrasen hela tiden, och fikat lite och pratat.

För en stund sen följde mormor och morfar med på en liten åktur, dom har inte varit med och sett när jag kört så idag invigdes det:) Sen körde vi hem igen och så hämtade vi upp min kusin, mamma och Zinga och åkte till Willys och handlade lite gott inför "Robinson".

Så, nu har ni fått min dag i text:) Nu tänkte jag visa lite bilder:


Zinga njöt också av vädret


Likaså Bella..


och Panda:)






Här sitter jag med Zinga på terassen.


Vi igen




Zinga var populär hos alla:)

Det var alla bilder:) Just nu håller jag på att ladda upp två videobloggar på Zinga, kommer snart:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback