Tränat och ätit.

Nu har jag precis ätit, innan det tränade jag och därefter körde vi ner till stan och jag lämnade två filmer och hyrde Irene Huss och köpte en Ben&Jerry glass (heter den så?) sen körde vi och hämtade mat, vi orkade inte handla ngt idag:P

Träningen idag gick bra, dock var det inte min dag att spela tennis på. Bollarna flög åt helvete, jag prickade inte och höll fel och jaa.. men det gick bättre förra veckan så det är väl ngt bra iaf:)

Senare blir det att duscha, sen ska jag och Mamma titta på den nya "Irene Huss" filmer. Jag börjar ju inte förrän 12.40 imorgon, så jag behöver varken ställa klockan eller gå och lägga mig tidigt. Såå underbart skönt :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback