Nu orkar jag inte mer!

Nu orkar jag verkligen inte plugga mer, har pluggat nu hela kvällen och det går fan inte in mer, bara onödigt att jag sitter och läser då. Jag tror matten sitter, och för hoppas båda proven imorgon blir lätta, annars går jag av på mitten.

Sitter iaf just nu och tittat på efterlyst, älskar det programmet även om jag missade halva för jag pluggade menmen.. jag läser ju tidningen var dag så man missar nog inte så mycket.

Imorgon ska jag upp lite tidigare för att komma tidigare till skolan så jag har mer tid på matteprovet+ att jag måste läsa igenom häftet en gång till imorgon bitti. Så jag får väl upp sådär, halv 7 eller något. USCH.

Vi hörs imorgon. Jag slutar 14.50. Puss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback