Köttätande växt

Innan fick jag för mig att testa min nya köttätande växt, jag gick på upptäcksfärd och försökte hitta flugor, hittade lite här inne och lite ute...döda såklart:P
Tog en pincett och stoppade ner en fluga i ett sånt gap, poff sa det så var flugan innen i gapet. Jag hoppade till när den slöt munnen, jag trodde ju aldrig det skulle gå så snabbt haha:P Skulle egentligen filmat det, för det är svårt att förklara, får göra det en annan gång :)



Nu har jag precis städat mitt rum och bytt sängkläder. Nu ska jag gå ner och baka kanelsnäckor med Pappa :)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Kan du inte filma när du stoppar in ett av marsvinen i den köttätande växten? Det skulle jag tycka var skitkul...hihi :)

Eller så kan du få låna min hamster :P

2008-09-27 @ 15:52:07
URL: http://karolina82.bloggagratis.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback