Jag vill jag vill jag vill!

Har just nu marsvinen ute, och sitter här med datorn och kollar runt på lite sidor.

Just nu vill jag bara ha fredagkväll och HEEELG!:) Denna veckan har varit jobbig, trots att jag bara gått i skolan 2 dagar, 3 med imorgon. Men vi har så otroligt långa lektioner och dagar så man blir trött efter att gå i skolan, just nu skulle jag bara kunna gå in och lägga mig i min säng och sova till klockan ringer imorgon. Men nej det ska jag inte göra, för jag ska nämligen se Idol och dessutom ska jag duscha, så den ideen försvann direkt:)

Imorgon slutar jag 14.50, precis som idag.. Ska ner till stan direkt efter skolan, lämna två filmer..kanske hyra nya? Och så ska jag köpa lite kläder, har hittat 2 klädesplagg som jag velat ha länge, men blir aldrig klar till att åka ner.

Men detta är iaf vad som står på schemat imorgon, och så självklart ska jag försöka hinna klämma in en videoblogg:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback