Hemma på lunch!

Hej på er!

Just nu är jag hemma på lunch, vi har haft idrott nu på morgonen så jag körde dit i gympakläder eftersom jag bor så pass nära så nu är jag hemma. Har ätit middag, varit ute med hunden och precis tagit på vanliga kläder. Börjar 11.55 igen så jag måste köra vid kvart i igen. Har mentorstid, engelska och matte kvar sen är det helg. Döskönt!

Jag skrev ju igår att jag skulle ut och festa ikväl...vet dock inte hur det blir med det. Har ingen ork till det idag, idag känner jag bara för att vara hemma och titta på tv. Så jag får tänka ut hur jag ska göra nu i skolan, så får vi helt enkelt se.

Vi hörs senare, efter jag har jobbat. Ca 16.15. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som spelar sims;D? när man ska göra penga fusket vilka knappar är de man trycker på för att få upp raden man skriver på? :)

2008-09-26 @ 12:05:48

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback