Hemma igen!

Nu har vi kommit hem från IKEA, jag fick med mig en ny kudde, en magnetisk anslagstavla som man även kan skriva på och pennor till den. Vi har precis satt upp den och den sitter perfekt:)

Har precis suttit på myou och försökt lära mig hur man gör, för jag tänkte att ni kanske ville följa mig i mobilen också när jag inte har tid att sitta vid datorn som tex igår? Myou mmsar jag in bilderna, ni blir medlemma och får mina bilder direkt i er mobil. Dom stora bloggarna har det, men jag förstår mig inte på det. För sitta och greja med det senare.

Men snälla ni, om ni vill att jag gör detta kan ni väl kommentera annars är det bara onödigt att jag sitter och lär mig? Jag gör det för er skull..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att det skulle vara roligt!

2008-09-07 @ 18:05:11
Postat av: louise

det skulle vara kul och bra tycker jag :)

2008-09-07 @ 18:05:39
Postat av: elli

jag vill

2008-09-07 @ 22:15:32

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback