Godnatt!

Har suttit och tittat på tv hela kvällen, blev först Idol och sen den nya serien " Maria Wern" och så har Mamma förhört mig på provet som jag ska ha på torsdag, i pauserna mellan tvprogrammen. Jag har verkligen panik nu, INGENTING sitter och jag har provet på torsdag. Hur fan ska jag klara det? Jag har läst texten i en vecka nu och ändå går inget in. Dessutom slutar jag kl 16 imorgon och har knappt ngn tid till att plugga. Jag får helt enkelt plugga på mina raster som brukar vara långa imorgon.

Nu ska jag försöka släppa min irritation och sova. Ska upp 06.45 imorgon ungefär och slutar 16.00. Vi hörs väl då.
Puss

Kommentarer
Postat av: Daniel "Kattfan" Mårtensson

Ellinor försök slappna av och läs in ett stycke sen ta en liten paus på 5 min sen läs nästa. Ibland är det lättare att lära sig på det viset. Förlåt om jag gör dig irreterad nu vill bara ditt bästa. Hoppas du lyckas jag håller tummarna.:P

2008-09-16 @ 22:21:14
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en bra dag :)

2008-09-17 @ 12:35:28
URL: http://www.jessi.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback