Gjort mycket!

Jag har hunnit med mycket sen sist jag skrev.

Innan cyklade jag iväg till Konsum och handlade lite gott inför kvällen, blev fanta, lösgodis och Klick! :)
När jag kom hem kom Pappa hem samtidigt med mat till mig, blev kinamat idag , kyckling med currysås sååååå gott:)
Och nu har jag precis gjort rent till marsvinen och haft dom ute.

Är riktigt trött idag, vet inte varför. Jag sov ju ut tillräckligt inatt, vaknade till och med en halv timme innan klockan ringde, helt klarvaken men ändå är jag trött. Aja, får man bara i sig lite socker så;)

Förresten, TACK för dom söta kommentarerna till videobloggarna. ALDRIG att jag kunde föreställa mig att ni skulle tycka det var så roligt att just JAG gjorde videoblogg, jag själv tycker min dialekt är skitful och har svårt att förstå vad jag säger. Men ni verkar förstå, tur det:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback