EFIT för min dag.

Nu har jag äntligen kommit hem, är helt slut. Tänkte visa min EFIT för idag:)


Vaknade halv 10, därefter blev det frukost. Liiiite brända mackor ;)


Tittade på nyhetsmorgon samtidigt :P


Halv 11 kom Pernilla till mig, då körde vi till vår gamla skola och hälsade på :)


Här går Pernilla :P


Därefter cyklade vi till vår idrottsplats, där vi stod länge och pratade med vår fd idrottslärare:)


Dags att cykla hem igen. För att lämna min jacka sen till skolan.


Började med engelska där vi skriver recept på engelska.


Efter matten slutade vi, då cyklade jag ner till stan och väntade på pernilla. Här är jag inne på H&M.


Gick in i djuraffären och tittade på dessa små liven :)


Efter fika och lite shopping var det dags att söka jobb. Här går Pernilla på väg till ett ställe som heter "Dannegården":)
Jag och Pernilla hade utan att vi visste det, samma kläder på oss idag:P haha.


Här går vi på väg hem igen.


Jaaaaaag



På hemvägen cyklade jag inom Konsum och handlade kontantkort, cola, popcorn och Klick! :)


När jag kom hem blev det mat. Bara pasta och svampsås eftersom jag var såå mätt.
(Uppäten mat :P)

Detta var min EFIT för denna gången. Jag kommer lägga ut en videoblogg lite senare.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback