Tråklista

Varför inte ta en sån här lista när jag har tråkigt :)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Bra, glad:)
Är det nåt du absolut inte äter: Rött kött
Kläder just nu: Mysbyxor, linne, strumpor,trosor,bh,varm tröja.
Musik just nu: Abba
Vad sa du senast: Tack för maten :)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, ingen aning.
Längd och vikt: 168 cm och vikten håller jag för mig själv.
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Sommarväder
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En speciell person, mobil och musik. 
Spelar du nåt instrument: Har spelat gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Natt helt klart ;)
Sparare eller slösare: Både och faktiskt.
Vem är viktigast för dig: Min familj och mina nära vänner.
Bästa film: Har ingen spec faktiskt.
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej, jag tror inte det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Hur många barn har du/vill du ha: Max 2
Bio eller promenad: Beror på mitt humör
Snarkar du? Nepp:)
Rädd för insekter? Usch ja
Äckligaste insekten: Fästingar och spindlar
Bästa bok? Linda Rosings och Carolina Gynnings.
Vad vill du jobba som? Vet faktiskt inte, men visst har jag drömmar.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Alltid välstädat.
Gungar du på stolen? Ibland faktiskt :)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Usch nej, HÖJDSKRÄCK!
Hur många syskon har du? Inga, jag är själv.
Vad är du mest rädd för? Att de jag älskar ska bli sjuka eller dö.
Är du rädd för blod? Om jag är?
Saltar du på maten? Ja annars smakar det inget?
Gillar du att sjunga? Jag sjunger alltid!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Jag går Hotell&Restaurang, gillar mat och möta människor.
Anser du att du är stark? Ja.
Brukar du sola? Ibland.
Vad gör du om du får hicka? Inget.
Röker du? Verkligen inte.
Snusar du? Usch nej!
Kaffe, te eller inget? Te

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi vem är den speciella personen ? :)

roligt med listor :PPP

2008-10-12 @ 17:59:20

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback