Shoppingen:)

Nu är jag hemma från stan, tog bussen ner halv 1 med Pernilla. Åt Kinabuffé och därefter köpte jag en ny piercing :) Gick i stan och shoppade lite, dock bara saker jag behövde (duktig flicka :)). Sen gick vi till läkarmottagningen där Pernilla skulle ta första sprutan mot livmoderhalscancer och sist blev det glass på Mcdonalds och tog bussen hem 16.10.

Tänkte visa lite av min shopping:


Fint lila nagellack från H&M, 29.50.


Piercingen jag köpte på ett ställe här i Trelle. 190 kr, faktiskt inte så dyrt. Äntligen är piercinghålet läkt, har nästan tagit ett halvår, men det var det värt:)

Nu ska jag ta in marsvinen, sen ner till stan snart igen för att gå på bio med Pernilla 18.30 och titta på "Rallybrudar":)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback