Jobbat!

Hejsan!

Har precis duschat. Jobbade ju mellan 17-21 idag, gick skitbra :) Kan kassan nu, men idag kom det in en massa ungdomar från Norge som var liiiiiite jobbiga om man säger så, men det gick bra ändå:)

Imorgon är det sista dagen jag är i köket i skolan, sen ska min grupp ha 8 veckors distanskurs med en massa teori. Ska faktiskt bli skönt att komma från köket några veckor, har ju varit där var måndag och tisdag i 8 veckor. Men kul har det varit :)

Nu ska jag snart stänga ner datorn, vi hörs ngn gång imorgon. Slutar vid 2-3 tiden, där efter ska jag hem och lämna väskan och sen ner till mc och få mitt anställningsbevis och därefter till min frisör och avboka en tid. Pussar!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback