Jobb

Har nyss kollat på "Maria Wern" och ska nu lägga mig, är en lång dag imorgon.

Idag började jag jobba 15.30-20.30. Blev 20.30 ist för 21.30, så det var lagom. Hem och äta middag sen in i duschen och nu kollat på Maria Wern, sista avsnittet. Mer har jag faktiskt inte hunnit idag.

Imorgon går jag i skolan mellan 8-16 sen börjar jag jobba direkt efter 16.15-20.15. Så vi hörs någongång imorgon kväll.

Hoppas ni förstår att jag inte hinner blogga så mycket nu när jag börjat jobba, och det blir kanske inte så roliga inlägg. Men jag hoppas ni är kvar ändå :)

Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: det är ju inte den jag har ;)

2008-10-07 @ 22:42:17
URL: http://mysblogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback