Hej!

Heeej bloggen, hoppas ni mår bra idag. Det gör jag förutom att jag har lite ont i fötterna :) Har ju jobbat idag, stod i köket idag också, sista dagen...sen på fredag börjar jag i kassan :) Längtar.

Var i skolan idag mellan 8-16, sen direkt till mc. Jobba mellan 16.15-20.15, hem och ta ut marsvinen+göra rent och sen äta goda pannkakor som Pappa gjorde och nu har jag duschat. Småtittat lite på Grey´s anatomy nu samtidigt som jag skriver detta.

Imorgon är jag ledig från Mc, skönt. Dessutom har jag bara 2 lektioner imorgon, börjar 8 och slutar 11 :) Så då blir det bättre uppdatering (får jag hoppas :))

Vi hörs imorgon. Kram på er!

Ps...jag skriver precis om vad jag vill i min blogg, vill ni inte läsa det jag skriver om så HEJDÅ ds.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback