Det är ingen vanlig dag idag....

...för det är MIN FÖDELSEDAG :) hihi. Idag blir jag alltså 16 år, herregud vad åren går fort :)

Vaknade i morse av skönsång av Mamma, fick då blommor, pengar och en ny mobil, skitglad för det :)
Sen när jag kom hem låg där 3 kort, där ett av dom innehåll örhänge från söta lollo :)

I skolan sjöng dom även för mig, haha kände mig som en barnunge igen :)

Tänkte visa lite vad jag fått idag:


Min supersnygga mobil-Sony Ericsson w760i


Den fina buketten.


Dessa söta örhängena fick jag av Lollo:)


Korten jag fick.


Som ni märkt slutade jag tidigt idag, redan kl 1. Hem och åt marängsviss med mamma och nu ska jag iväg och posta ett brev, sen blir det jobb mellan 17.15-21.15. Vi hörs senare. Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis på födelsedagen :))

2008-10-13 @ 15:32:31
Postat av: louise

grattis igeeeen <3

2008-10-13 @ 16:40:42

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback